Første gang... Som blogger :)

Alt skal prøves mindst 1 gang, det er mit motto. Eller et af dem :)

Jeg hedder Christina og jeg er en kreativ sjæl, der ofte giver mig i kast med en masse sjove og skønne projekter. Hækling, maling, diverse diy projekter og alt muligt andet. Det er ikke altid jeg bliver færdig, men jeg smider aldrig projekter væk. Jeg gemmer dem til en dag hvor det er dårligt vejr eller lign. :)

Til hverdag er jeg ledig på kontanthjælp. Jeg er pt i aktivering 3 gange om ugen, og jeg forsøger at kæmpe mig op efter en laaaang periode med depression (som jeg stadig har), og sygemelding.

Jeg har 2 dejlige smuklinger på 4 & 6 år, Fiona & Filuca, sammen med min kæreste på 10. år :)

Det var lidt om mig og min hverdag, der kommer mere senere håber jeg :)

Kommentarer

  1. Velkommen til Blogland og de mange fantastiske blogge rundt omkring. Skønt at få ny inspiration og at dele idéer :)

    kh June

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Stjernedragten!

Garn Reol

Særlig sensitiv